Direktlänk till inlägg 25 oktober 2014

Vem är jag Egentligen?

Av Belinda J H N - 25 oktober 2014 15:08

Vem är jag att tro att visa ett brev skrivet i 14års ålder om en vädjan att slippa bo i en alkoliserad hemsk miljö ska få någon att se vart jag kommer från, se mig för vem jag är?

För vem är jag egentligen?
Vet jag ens själv det?
Hur kan jag vara den person jag tror och vill vara när andra ser något helt annat?
Hur kan jag vara den som är offret när andra ser mig som boven?

Vem är jag som inte ens kan förklara det jag menar, inte ens kan visa den jag är, inte ens kan förstå vad jag gör för fel för att ha så här ont?

Vad är det för fel på mig? Det måste vara något fel, vad är annars förklaringen?
Lever jag i min egna bubbla, min egna lilla värld?
Är jag lik den som skulle vara min förebild i livet o gör illa andra men in- och övertalar mig själv något annat?

Vad är det jag inte ser som ni ser?
Vem är jag... egentligen?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Belinda J H N - 17 oktober 2014 11:49

Jag är en ung kvinna på snart 24år. Jag har en underbar man, ett hus och en katt. Jag har en trasig barndom som format mig till den person som jag är idag, vem det nu än är. Jag är en person som fått tagit skit ett par gånger för mycket. Jag är...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards